Gyakori kérdések és válaszok

Gyakran ismételt kérdések

A 0 Ft-os riasztórendszer miért 0 Ft ?

A 0 Ft-os riasztórendszer a távfelügyeleti szolgáltatással együtt tudja megrendelni. A lakásriasztó költségéért nem kell fizetnie kizárólag a munkáért
egyszeri alkalommal, mindezért cserébe 36 hónap
 távfelügyeleti hűséget kérünk. A 36 hónap letelte után pedig a riasztórendszer az ön tulajdonába
kerül azzal szabadon rendelkezhet, hogy kéri-e tovább a távfelügyeleti szolgáltatást az alap havidíjon.
A távfelügyeleti szolgáltatás 2 fajtáját veheti
igénybe a riasztórendszerhez. Az értesítéses szolgáltatás melynek olcsóbb a havi
szolgáltatási díja azt tartalmazza hogy riasztás esetén az ön által
megadott telefonszámokon értesítik a diszpécsereink a nap 24
órájában hogy riasztás van a lakásában. A kivonulós járőrszolgálattal kiegészített
szolgáltatásnak egy kicsit magasabb a havi
szolgáltatási díja viszont nagyobb biztonságban tudhatja ingatlanát, mert amellett hogy értesítik önt a
diszpécserek egy járőr
is kivonul a helyszínre.

Miért előnyös Önnek ha csoportos beszedési megbízással fizeti távfelügyeleti díját?

Ez a fizetési mód lehetővé teszi, hogy a Ön a bankja segítségével a bankszámlájáról vállalkozásunk leemelje a távfelügyeleti szolgáltatás
havi / negyedéves / féléves / éves díját az Ön szerződésének megfelelő fizetési ütemben. Így Önnek nem kell figyelnie a határidőket.

A csoportos beszedési megbízás előnyei:

gyors, biztonságos, megbízható és hatékony, a bankja végez el minden adminisztrációt és információszolgáltatást, felhasználóként egyetlen egyszer kell
csak felkeresnie a bankfiókját vagy internet bankban is beállíthatja a CSBM-et.
A levonást a Szolgáltató indítja a fizetési határidőnek megfelelően, így amennyiben
a beszedés sikeres,
Ön mindig pontosan fog fizetni ezután bankszámlakivonatán tételesen ellenőrizheti a csoportos beszedés megvalósulását.
Saját biztonsága érdekében befizetési felső értékhatárt adhat meg, így nem történhet meg,
hogy a Szolgáltató több díjat emeljen le a számláról mint amennyit fizetnie kell.

Önnek mindössze két adatra van szüksége a beállításhoz a havidíján felül az
Ön ügyfél azonosítójára valamint vállalkozásunk csoportos beszedési azonosítójára
mely a következő: A11680235.

Az Ön bankja kizárólag a felhatalmazáson Ön által feltüntetett szolgáltató – a megadott ügyfél-azonosító alapján – kezdeményezhet
díjbeszedést számlájáról, így jogosulatlanul nem vonható le összeg az Ön számlájáról.

Mi a teendőm ha eladom vagy bérbe adom az ingatlanomat?

Ha Ön ingatlanát bérbe adja / eladja, a szolgáltatást akkor sem kell megszakítani.
Lehetőség van, a szerződés átruházására. Ezt az igényét jelezze a régi és az új
előfizető adataival (név, telefonszám) ügyfélszolgálatunkon.
Kollégáink felveszik Önökkel a kapcsolatot a módosítás miatt.
 

Mit kell tennem ha változás történik az adataimban vagy az értesítendők személyében?

Amennyiben adataiban történik változás, úgy azt írásban, a változást követő legkésőbb
3 napon belül az Ügyfélszolgálatunknak kell jeleznie. Az Adatváltozást bejelentő lap
letölthető web oldalunkról ide kattintva vagy kérheti ügyfélszolgálatunktól is.
A kitöltött és aláírt Adatváltozás bejelentő lapot e-mailen csatolva, faxon vagy postai úton
kérjük eljuttatni Ügyfélszolgálatunk részére.

Amennyiben az értesítendő személyek adataiban vagy az értesítendő személyek
listájában történik változás,
úgy azt e-mailen, vagy a riasztás lemondás telefonszámán,
rögzített vonalon teheti meg.

Miért olcsóbb a lakásriasztó ha távfelügyeletet is kérek hozzá?

Országos távfelügyeleti szolgáltatóként díjazzuk, az új ügyfelek hűségét és kedvezményt biztosítunk ügyfeleink részére,
ezért olcsóbb akár több 10.000 Ft-tal a riasztó ha távfelügyelettel együtt kérik.

A vezetékes vagy a vezeték nélküli riasztórendszer a megbízhatóbb ?

Cégünk mindkét riasztófajtából csak is megbizható minőségű kanadai vagy izraeli riasztórendszereket telepit az ön részére. 
Mindkét fajta riasztórendszer teljesen megbizható, de a vezeték nélküli eszközökben időnként elemet kell cserélni.

Mi a különbség az egyirányú és a kétirányú vezeték nélküli riasztórendszer között?

A kétirányú vezeték nélküli rendszerek ahogyan a nevük is mutatja oda vissza azaz két irányba tudnak kommunikálni egymással. 
Ezáltal a távirányítóra vissza tudják jelezni a rendszer állapotát és a kezelő egység is lehet vezeték nélküli mert az is tud küldeni
és fogadni is jelzéseket a riasztóközponttól.Az egyutas rendszereknél a távirányító nem tudja kijelezni a rendszer

állapotát csak küldeni tudja az utasításokat a riasztóközpontnak és ebben az esetben a riasztó kezelőegysége nem lehet vezeték
nélküli csak az érzékelők.

A weboldalon feltüntetett árakon felül vannak-e rejtett költségek ?

Gyakran panaszkodnak ügyfeleink hogy más cégeknél a megbeszélt áron felül plusz rejtett költségeket számolnak fel telepítéskor.
Mi minden esetben írásban küldjük meg árajánlatunkat és az abban vagy akár a web oldalunkon szerepeltetett árakon nem változtatunk
semmilyen jogcímen ezekben az árakban már bele van építve a kiszállás, az üzemanyag és az oktatás költsége is.

Ha a helyszínen kiderül hogy esetlegesen szüksége még plusz érzékelő, azt is normál áron számoljuk fel és nem számítunk fel plussz
munkaórát a felszereléséért a plusz kábelezés miatt sem Budapesten sem máshol az ország területén. * Egyedül a 0 Ft-ért telepített
rendszereknél van egyszeri kiszállási díj amennyiben a telepítés helye Budapesttől 80 km-nél messzebb van, de ez is megtalálható a
rendszer bővebb információi között.

3 macskám van a lakásba a kisállat védett mozgásérzékelő immunis rájuk ?

A kisállat védett beltéri mozgásérzékelők bár 25 kg-ig kisállat védettek, azonban ha már egyidőben több helyről érzékel mozgást vagy
vannak olyan tárgyak amelyre fel tudnak ugrálni a cicák akkor okozhatnak téves riasztást.

Mik az előnyei a távfelügyeletre kötött rendszernek a nem távfelügyeletessel szemben ?

A távfelügyelettel rendelkező lakásriasztó akkor is küld jelzést a távfelügyelet felé ha esetlegesen a hang és fényjelzőt szabotálták és az
nem jelez a külvilág felé, tehát akkor is megy a járőr ha nem szól a szirénánk. 
A másik fontos előnye hogy nem csak a riasztásokról kapunk
értesítést, hanem az esetleges rendszerhibákról is
például hosszú áramkimaradás, akkumulátor merülés, érzékelő hiba, sziréna szabotázs és
a nyitás és zárás 
események is nyomon követhetőek.

A vezetékes riasztórendszer bővíthető-e vezeték nélküli érzékelőkkel ?

Igen, úgynevezett vezeték nélküli zónabővítő modul segítségével kialakíthatóak hibrid riasztórendszerek
melyben lehetnek vezetékes és vezeték nélküli érzékelők is.

Ha több ingatlanba szeretnék kamerarendszert akkor tudom-e egy helyen nézni az összes képet?

Igen a rögzítőinkhez adott cms szoftver egyszerre 256 db rögzítő egységet tud kezelni és
a képernyőn egy időben 64 db kamera képe lehet megjelenítve.

A weboldalon található kamerarendszer árak vidéken is érvényesek ?

Igen, a weboldalon feltüntetett készpénzes árak az egész országban érvényesek nincsenek mellette kiszállási
és egyéb rejtett költségek.

Az oldalon található akciós árakból kapható-e még kedvezmény?

Kamerarendszerek esetén az akciós árakból nem tudunk több kedvezményt biztosítani.
Riasztórendszerek esetében távfelügyeleti szolgáltatás megrendelése mellett tudunk még kedvezményt biztosítani
a weboldalon található készpénzes árakból.

A kamerarendszer elérhető-e távolról ?

Igen, a kamera rögzítőjének egy szélessávú internet kapcsolatra van szüksége és egy router-re a helyszínen. A képek elérhetőek
számítógépről, laptopról, és minden platformú okos telefonról is.Ha nincs a helyszínen
router mi is tudjuk biztosítani ügyfeleink részére.

A kamera képeinek távelérésének van-e havi díja?

Nincs a kamerarendszer távelérése díjtalan, csak a megfelelő internetkapcsolat és router szükséges hozzá.

Mennyi ideig rögzíti a felvételeket a rögzítő egység?

A rögzítés ideje függ a rögzítőben elhelyezett HDD méretétől, a kamerák felbontásától, a rögzítés módjától ami lehet folyamatos
vagy csak mozgásra induló és a mozgás események mennyiségétől illetve a kamerák számától is. 
Átlag lehet 6-10 napot számolni
de a nagyobb HDD elhelyezésével növelhetjük a rögzítés idejét.

A riasztórendszeremnek önök is fogják tudni a felhasználói kódját ?

Nem, a telepítő kollégák a telepítés végén belépnek a felhasználói programozásba és ön fogja beütni a mester és a felhasználói kódokat,
önön kívül csak az tudja akinek ön megadja vagy akinek beállít plusz
felhasználói kódot.

Mennyire biztonságos az önök által telepített riasztórendszerek ?

Megfelelő használat mellett nem tudják kijátszani vagy megrongálni olyan módon a riasztórendszert hogy ne váltson ki riasztást a rendszer.

Éjszaka használhatom-e a riasztórendszeremet?

Igen az általunk telepített rendszerek több üzemmódban is élesíthetőek.Az éjszakai vagy otthonmaradós módnak nevezett élesítéskor
csak azok az érzékelők aktívak melyeket ön kért a kollégáinktól hogy azokat aktívra programozzák éjszakára.
 

A 0 Ft-os rendszerekre is van garancia? 

Igen, minden általunk telepített rendszerre vállalunk garanciát. A felszerelt eszközökre és a telepítésre is a törvényileg előirt 12 hónap
teljeskörű garanciát vállalunk. Ezen felül a garanciaidő kibővíthető még plusz akár 3 évvel, illetve bérleti konstrukcióban megvásárolt
rendszereknél 5 év garanciát vállalunk ugyanilyen futamidő vállalása esetén.

A kamera képeinek megtekintésére van-e lehetőség megrendelés előtt?

Igen, az Anker közben lévő bemutatótermünkben kipróbálhatóak a kameráink és a riasztórendszereink is. Illetve a helyszínen is van
lehetőség telepítéskor a kamerák cseréire ha előzetesen jelzik felénk, hogy legyen nálunk több tipusú kamera.

Vezetékes riasztóknál hol történik a vezetékek elhelyezése?

Ha van rá lehetőség akkor a padláson kerülnek elhelyezésre a vezetékek. Amennyiben nem járható vagy nincs padlás akkor a vezetékek
egy 1 cm x 0,5 cm -es kábelcsatornában kerülnek elhelyezésre a vezetékek. A lakás építésekor vagy felújításakor ha van rá mód készítsük
el a kábelek védőcsöveit a falakba süllyesztve.


Segítünk! 
Állandóan, tehát az esti órákban és hétvégén is!
Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető reggel 8 és este 20 óra között a
+36 70 750 0 750 -es ügyfélszolgálati telefonszámunkon, szerződéses ügyfeleink pedig
a nap 24 órájában kaphatnak segítséget kollégáinktól.